mandag 11. januar 2010

Forsikringen ned kr 100 og jeg har fått adsense

Uken begynner dårlig. Jeg er syk og har ikke fått trent. Håper jeg er bedre til imorgen.

Uansett, noe har jeg fått gjort. Jeg har fått ned boligforsikringen vår med 100 kr. Vi har montert brannalarmer i nettverk og dette ville gi oss noen små prosenter rabatt. Har også sendt forespursel om billigere pris på bilforsikring da vi betaler minst 1000 kr mer enn nye kunder vil gjør. Denne har jeg ikke fått svar på ennå siden jeg antar at de venter litt og gjerne ringer meg i morgen. Skremmende er det iallefall å se hvor vanskelig det er å sammenligne prisene på forsikringer på sidene til forsikringsselskapene. En må taste inn personnummer og en får ikke sjekke ut biler en selv har forsikring på fra før av. Har iallefall sendt mail nå, så får vi se hvordan det går. Kan ellers anbefale denne siden http://www.finansportalen.no/ om noen vil sammenligne.

Har også fått adsense på sidene mine. Det skal bli spennende å se hvordan det går og hvor mye jeg kan tjene på dette etterhvert. Noen store ambisjoner har jeg ikke, men jeg syns det er litt interessant å se hvordan dette fungerer. Har ikke fått tilpasset de sidene ordentlig, men det håper jeg kommer etterhvert. Endret også layouten på sidene da jeg syns denne var finere.

Jeg har også tenkt litt over hvordan jeg kan øke inntekten min dette året. Så får vi se om det kommer noen lure forslag her i bloggen om hvordan dette kan gjøres i et senere innlegg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar